MagánÜgy - Viteled a Sikeredért

Olvasd el! Levelező Szeminárium - Önképző

Mit mondanak a végzettek?

2020. április 18. 07:55 - mayahirek

MagánÜgy - Viteled a Sikeredért Levelező végzettek véleményei

 

"Fontos, hogy legyen cél, ami felé haladok, különben csak úgy, pillanatnyi elhatározások miatt csinálok dolgokat. Nem árt ezen kívül valami jó terméket is találni vagy kitalálni, aminek elég nagy a csereértéke. Abban erősödtem meg, hogy ha van célom, akkor legyek kitartó. Csinálom a dolgomat, nem hablatyolok, ha nem sikerül valami, hanem más megoldásokat keresek, ami a célom felé visz." Sz.M. pénzügyi vezető

 

"Ez a levelező képzés számomra újabb megerősítéseket adott, hogy folytassam az "építkezést" magam, családom és cégem életében! Újat igazából nem mondott nekem. A hasznossága abban volt, hogy kialakítottam hatására magamban egy bizalmat a jövőmmel kapcsolatban, és tudom, hová és kihez fordulhatok, ahonnan segítséget biztosan kaphatok a továbblépéshez. Rászoktatom magamat a rendszeres önképzésre, és beépítem az életvitelembe!" H.P. ügyvezető igazgató

 

"Sorrendiséget adott, hogyan és milyen módon álljak hozzá a dolgokhoz. Megvilágította számomra a buktatókat. És az előbbi pedig kifejezetten tetszett. Kiindulni a végeredménynek szánt dologból, és felépíteni a hozzávezető utat. Kiváló. Mi újat tanultál meg, mikben erősödtél meg?

 

A ne add fel, ne keseredj el, és ne hallgass azokra, akik még ha csak hallomásból is, de azonnal véleményt tudnak alkotni. Hallgassak a saját tapasztalataimra. Járjak utána dolgoknak, és csináljam is meg amit kitaláltam. Még ha hibázom is, akkor sincs semmi gond. Kijavítom, és megyek tovább. Megmutatom másnak is. Használják Ők is, ismerjék meg, és tegyék a dolgukat. Nagyon sokat lehet belőle tanulni. Köszönöm." SZ.M. cégtulajdonos

 

"Valami olyasmi érzésem van, hogy igaz, hogy nem ilyen szuperül megfogalmazva és összeszedve, de nagyjából meg volt már nekem ez az információ csomag. Az erősödésemhez még sokkal több információra lenne szükségem, többek között arra is, hogy hogyan tudok még több erőhöz, energiához jutni, hogy mindazt megvalósíthassam, amihez még nincs elég erőm. A fizikai élet mindennapjaiban hasznosítom jelenleg az általad tanított gondolatokat. Amit ezúton is köszönök!" J.G. boltvezető

 

"Minden adatot, még az ismerteket is új időegységben fogtam fel, és így újnak hatottak. A jövedelemről szóló adatok teljesen újak voltak, és megdöbbentett, hogy ötször annyit kell termelni, mint a bevétel.

Egész máshogy tekintek a jövedelmekre, akár a sajátom akár másé. Hú, de keveset keresek, igencsak tepernem kell. Arra is ránéztem, tényleg mennyire fontos a 7 osztály akár az életre, akár a munkára, és tudomásul vesszük, elhisszük, vagy sem, az ott van. Ja, és a végtermék. Tudni, mi a végtermék. És mindig ezt tartani szem előtt. Nagyon a végtermékre fogok koncentrálni, és hogy legyen mindig tervezet készítve a következő lépéseimről, hogy a célokig eljussak." Gy.N. angoltanár

 

"Kicsit jobban tudom használni az agyam egyes részeit. Felszabadultabb egy kicsit a terhelés alól az “önelfogadás”. Önelfogadásban és siker-orientáltságban vagyok erősebb. Kicsit növeli az önbizalmam, és ez mindig hasznos." K.G.J. egyetemista

 

"Első és azonnal lemérhető, “kénytelen” voltam a régi ismereteket újra átgondolni. Tehát inkább a válaszok megfogalmazása volt a hosszabb idő, mert közben gondolkozni kellett, fogalmazni, stb. Éppen ideje volt, hogy foglalkozzam egy kicsit az “elmélettel”. Új dolog talán a “más szemszögből való nézése” a dolgoknak. Azt gondolom, hogy mint minden vállalkozásnak, munkavégzésnek meg vannak a törvényszerűségei. Ezt most más vetületben, más kapcsolatrendszerben mutattad be, ezzel késztetve az átgondolásra. Hasznosítás folyamatosan lesz, nincs kizárva, hogy még többször át fogom olvasni,…"                             H.F. üzletkötő

 

"Rávilágított olyan dolgokra, amiket tudtam, de mégsem használtam. Akármit szeretnék elérni, a módszer nagyon megtetszett, ezt az élet minden területén alkalmazni lehet. Így könnyebben nyomon lehet követni, mi következő lépés a célok elérésében. Ebben erősített meg. Természetesen alkalmazom."                                                  P.K.É. könyvelő

 

"Megerősített azokban a nézetekben amiket gondolok, és segített előbányászni azokat a nézeteket amiket mostanában nemigazán alkalmaztam,(tudatosan) a mindennapokban. Az a helyzet, hogy újat nem nagyon tanultam viszont segített, mert az eddig nem összerakott (világnézet)részeket most egy egészbe szervezetten összerakva kaptam meg és így azért mégiscsak jobb:)) Mindenekelőtt nem felejtem el amit olvastam :), és próbálok a leírtakkal azonos nézeteim alapján cselekedni." M.P. vállalkozni tanuló

 

A Siker képzés nagyon jó! Csak gratulálni tudok hozzá!

Megérteti az alapokat, és belelkesít. Látom az alagút végén a fényt. Kikövezett sztrádán lehet haladni oda... Mivel én 2005-ben pont ilyenre gondoltam egy vállalkozás címén, hát kicsit késve, de úgy gondolom, most megkaptam, úgy hogy a saját kreativitásom is beletehetem jócskán. És nagyon köszi ezt a jól összeszedett lényeget kiemelő anyagot!” D.A. vállalkozó

 

A kérdések többnyire egyszerűnek tűnnek első hallásra, de a válaszok kigondolása, nem minden esetben voltak egyszerűek, legalábbis számomra. Tetszett a feladatsor, mert úgy gondolom, hogy fontos rendszerezni és magamban átgondolni a fenti fogalmakat és gondolatokat, mert hiába egyszerűnek tűnnek, sokszor a legegyszerűbb dolgok a legnehezebbek. Ezzel könnyebb lesz tisztába jönni a saját céljaimmal, és folytatni a munkát, az azok megvalósítása felé vezető úton.” K.I. nemzetközi kapcsolatok

 

"Fogalmazd meg néhány mondatban, milyen haszna volt számodra ennek a levelező képzésnek? Felfrissültem és jobban érzem magam.
Milyen elképzeléseidben erősített meg ez a levelező szeminárium?
Abban, hogy valóban lehetek sikeres csak akarnom kell.
Mire, és hogyan fogod használni a szemináriumon felfrissített tudásodat?
Ha egy mód van rá, ajánlom ismerőseimnek barátaimnak, hogy keressenek meg téged, mert tényleg jó. Nagyon tetszettek a leírtak és a kérdések!!" S.CS. targoncavezető

 

"Fogalmazd meg néhány mondatban, milyen haszna volt számodra ennek a levelező képzésnek? Emlékeztetett arra a laza, görcsölés mentes életstílusra, amelyet élni kéne, de sajna legtöbben nem így élnek, én meg már elfelejtettem, hogy így is lehet...
Milyen elképzeléseidben erősített meg ez a levelező szeminárium?
Azért a laza hozzáállás mellett nem árt, ha folyamatosan tanulunk és nagyon is odafigyelünk, mit csinálunk.
Mire, és hogyan fogod használni a szemináriumon felfrissített tudásodat? Hát én most nagyon is akarom ezt a "webes vállalkozást fogok felépíteni" játékot, de még tanulom. Nos ennyit a szemináriumról. :) Szóval akkor van még több ilyened is? Megnézném..." P.Cs. háztartásbeli

 

"Fogalmazd meg néhány mondatban, milyen haszna volt számodra ennek a levelező képzésnek? Nagyon sok okos dolgot leír, ami tényleg igaz és úgy gondolom, hogy csak egy kicsit pozitívabban látnám a dolgokat, akkor sikeresebb lennék.
Milyen elképzeléseidben erősített meg ez a levelező szeminárium?
Pozitívabban látom az életet.
Mire, és hogyan fogod használni a szemináriumon felfrissített tudásodat?
Embereknek mesélek, akik olyan mélyponton vannak amilyenen én voltam, mert ettől az olvasástól pozitívabban látom a dolgokat. Köszönöm, hogy elküldted nekem nagyon tetszik!!" S.Csné Évi háztartásbeli

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása